Read Semplice amore by Jill Shalvis Free Online


Ebook Semplice amore by Jill Shalvis read! Book Title: Semplice amore
The author of the book: Jill Shalvis
Date of issue: May 11th 2012
ISBN: No data
ISBN 13: No data
Language: English
Format files: PDF
The size of the: 1.42 MB
Edition: ARNOLDO MONDADORI EDITORE

Read full description of the books Semplice amore:

In un solo colpo, Maddie Moore è uscita da una relazione con un uomo violento e ha perso il lavoro. Però, invece di deprimersi e di abbuffarsi di patatine fritte, decide che è giunto il momento di dare una svolta alla propria vita. Così si fa coraggio e lascia Los Angeles, per prendere finalmente possesso dell'eredità materna: una locanda sgangherata nella piccola città costiera di Lucky Harbor, nello Stato di Washington. Ricominciare da zero non sarà facile, ma ad aiutarla ci sono le sorellastre Tara e Chloe, che si uniscono all'avventura, e il fascinoso Jax Cullen, sindaco della cittadina ed esperto carpentiere. Ma anche amante appassionato, un uomo disposto a darle tutto, se solo lei riuscisse a liberarsi dei fantasmi del passato, vincere le proprie paure e concedergli una possibilità.

Read Ebooks by Jill Shalvis



Read information about the author

Ebook Semplice amore read Online! New York Times bestselling author Jill Shalvis lives in a small town in the Sierras with her family and far too many assorted quirky characters. Any resemblance to the quirky characters in her books is, um, mostly coincidental.

Look for Jill's latest, LOST AND FOUND SISTERS on shelves and e-readers now, and get all her bestselling, award-winning books wherever romances are sold.

Visit Jill's website for a complete book list and daily blog detailing her city-girl-living-in-the-mountains adventures.

Connect with Jill on Facebook: http://facebook.com/JillShalvis
Connect with Jill on Pinterest: http://www.pinterest.com/jillshalvis
Connect with Jill on Tumblr: http://jillshalvis.tumblr.com


Ebooks PDF Epub



Add a comment to Semplice amore




Read EBOOK Semplice amore by Jill Shalvis Online free

Download PDF: semplice-amore.pdf Semplice amore PDF